Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
Fidelia BV
Brechtsebaan 6A, 2960 Sint-Job-in-’t-Goor
Hoogmolendijk 2, 2900 Schoten
Ondernemingsnummer: 0835351726
Verbonden agent van KBC Verzekeringen NV
Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven
België BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven, IBAN BE43 7300 0420 0601
Privacyverklaring I Cookieverklaring I Klachten I Duurzaamheidsbeleid